E-letnik
Just another WordPress.com weblog

Revolucija ~ irc/xchat pogovori

Oj oj.

Danes se mi je lihkar porodila ideja, kako izboljšati komunikacijo med razredom po drugi strani pa si olajšati net razlage/inštrukcije. Namesto, da jaz nekomu vse posebej razlagam, lahko določeno temo na enem kanalu vse razložim in če ima kdo kakšno vprašanje me lahko potem na private klikne in mu dam še dodatna navodila. To pa mi omogoča le en program (no eden, ki ga vsi poznate =P) in to je IRC.

IRC bosta našli na tej strani

Če se bodo kaki korenjaki našli in vam bo irc smetal, si lahko dol povlečete tudi program, ki ga jaz osebno uporabljam to je XCHAT (pozor! to je torrent!). XCHAT je prvotno narejen za linux, a je bil heckan in se da uporabljati tudi na windowsih.

Če se vam ne ljubi dljati irca/xchata, se lahko vpišete tudi preko določenega programa, ki ima irc že vgrajen, s tem si prihranite nepotrebno igranje z inštalacijo.

Naš kanal je že gor in se nahaja na RIZON-u (irc.rizon.net). Ime kanala je eletnik.

Navodila: Vsi irc useri, najhitreje se na irc.rizon.net prijavite s komando /server -m irc.rizon.net, pri tem ne boste izgubili svojega predhodnjega serverja in kanalov😉

p.s.:

Aja pa še nekaj, prosim ne mi jamrati, da se bojite priti na irc, ker prinašajo viruse! Tisti čas je mimo in irc programi so danes varni programi.

– MDestroyer

One Response to “Revolucija ~ irc/xchat pogovori”

  1. lol n00b vejpa IRC je nej program, tou je protokol, tisto ka tij misliš ka je program se zovej mIRC.


Leave a Reply

